We Were Here Forever
Budzicie się w mrocznym Castle Rock. Zdrada czy błąd? Wspólnie stawcie czoła ciemnym siłom i spróbujcie uciec… albo zostańcie tu na zawsze! Rozpocznijcie przygodę w nowej kooperacyjnej grze logicznej już teraz!
Budzicie się uwięzieni w ponurym Castle Rock bez wyjścia. Ktoś was zdradził, czy zabrakło wam sprytu? Współpracujcie, żeby poznać i rozwiązać łamigłówki w tej tajemniczej antarktycznej przygodzie. Ale uwaga: nic nie jest takie, jakie się wydaje – w ciemności kryją się mroczne tajemnice. Czy zdołacie uciec?
Seria We Were Here to zestaw pierwszoosobowych gier przygodowych online z łamigłówkami, w których liczy się odkrywanie, zaangażowanie i współpraca. Wraz z partnerem musicie rozwiązać łamigłówki przez mądrą komunikację i obserwację. Praca zespołowa nie jest opcjonalna!
Razem z drugim więźniem musicie zbiec z Castle Rock i odkryć starożytną tajemnicę. Zaczynacie z parą krótkofalówek. Czy będziecie nadawać na tych samych falach?
Skute lodem obszary Castle Rock i jego mroczne komnaty kryją wiele tajemnic i zagrożeń. Wydostań się z więżącej cię pajęczej sieci, ponieważ obserwują cię wygłodniałe oczy. Upadły król zamku ma plany w związku z tobą... Czy wydostaniesz się z jego szponów?
Każda gra w serii We Were Here to odrębna przygodówka w trybie kooperacji – historie łączą się, ale nie trzeba przez nie przechodzić w określonej kolejności. Możesz również dowiedzieć się więcej o historii Castle Rock w We Were Here Stories: Chronicles of Castle Rock (Otwiera się w nowej zakładce) – sześcioodcinkowej serii filmów z aktorami na kanale YouTube Total Mayhem Games.
Mrożąca krew w żyłach fabuła: jest wiele do odkrycia… i wiele powodów do strachu – spotkaliście Błazna (Jester), ale czy jest on rzeczywiście najpotężniejszą istotą zamieszkującą Castle Rock?