We Were Here Too
Når din sidste time nærmer sig, rejser en stor struktur sig i det fjerne, højt over den ubarmhjertige storm. Oplev sandheden bag dette mørke slot i et kommunikationsbaseret, samarbejdende puslespilseventyr.
We Were Here Too er et online samarbejds-eventyrsspil i første person, som finder sted i et fiktivt middelalderslot. I den nye uafhængige episode af We Were Here-serien, We Were Here Too, drejer det sig om samarbejde, fordybelse og teamwork gennem kommunikation. Du og en medspiller skal løse hovedbrud gennem intelligent kommunikation og observation. Fanget på forskellige steder i et gammelt slot, er jeres eneste chance for at flygte at kommunikere via jeres walkie-talkies.
Just som jeres sidste time nærmer sig, kommer en stor truende struktur til syne i det fjerne, som tårner sig op over den ubarmhjertige storm. Uden andre muligheder, beslutter I at gå ind på dette mystiske sted, kun for at blive spærret inde ... Vil I være i stand til at finde en vej ud?
Fængslende - Livets varme gnist har forladt Castle Rocks sale for længe siden. Fordyb dig i en nervepirrende oplevelse, mens du og din medspiller løser hovedbrud for at finde jeres vej ud af denne forladte fæstning. Fordyb dig selv i helt nye omgivelser og et originalt soundtrack.
Mystik - Vi var ikke alene ... Mørket er faldet ned over tidligere tiders storslåede sale. Kan I afsløre sandheden bag Castle Rock's dystre skæbne?