We Were Here Too
We Were Here Too to przygodowa gra kooperacyjna online z perspektywy pierwszej osoby, której akcja rozgrywa się w fikcyjnym średniowiecznym zamku. Głównymi jej elementami są współpraca oparta na komunikacji, odkrycia i wciągająca atmosfera. Jako kontynuacja We Were Here, dodaje ona całą nową warstwę świata Castle Rock.
Gra wymaga, aby obydwaj gracze dysponowali sprawnym mikrofonem kompatybilnym z komputerami PC.
Zbliża się Wasza ostatnia godzina. Nagle na horyzoncie wyłania się imponująca budowla, górująca nad nieubłaganą burzą. Nie mogąc znaleźć schronienia gdzie indziej, decydujecie się wejść do tajemniczego zamku — zostajecie tam jednak uwięzieni… Czy uda się Wam wydostać?
Wciągająca atmosfera – Ciepło życia już dawno opuściło mury Castle Rock. Zanurz się w ekscytującej przygodzie, gdy wraz z drugim graczem próbujecie rozwikłać zagadki opuszczonej fortecy. Zatrać się w zupełnie nowym otoczeniu i oryginalnej ścieżce dźwiękowej.