We Were Here Too
We Were Here Too, kurgusal bir orta çağ kalesinde geçen çevrimiçi eşli oynanan bir birinci şahıs macera oyunudur. We Were Here serisinin yeni bağımsız oyunlarından biri olan We Were Here Too'da işbirliğine dayalı keşifler, sürükleyicilik ve iletişim kurarak takım çalışması yapmak her şeydir. Sen ve ortağının akıllıca iletişim kurarak ve gözlem yaparak bulmacaları çözmeniz gerekiyor. Antik kalenin farklı kısımlarında hapsoldunuz, buradan kaçabilmenizin tek yolu, sahip olduğunuz telsizler.
Son saatlerinize yaklaşırken uzakta, acımasız fırtınanın içinden yükselen büyük bir yapı belirir. Gidecek başka bir yeriniz olmadığı için bu gizemli yere girmeye karar verirsiniz ancak içeride hapsolursunuz... Buradan kurtulabilecek misiniz?
Sürükleyici: Yaşamın sıcaklığı, Castle Rock'ı uzun zaman önce terk etti. Ortağınla birlikte bu terk edilmiş kalede bulmacaları çözerek ilerlediğiniz heyecan verici bir deneyimin içine dalın. Yepyeni ortamlar ve orijinal bir oyun müziği ile kendinden geç.
Gizemli: Yalnız değildik... Eskiden görkemli olan bu koridorlara artık karanlık hükmediyor. Castle Rock'ın acımasız kaderinin arkasındaki gerçekleri ortaya çıkarabilecek misin?