Werewolf: The Apocalypse - Earthblood Exiled One
Alone and far away from his loved ones, Cahal's spirit has darkened over time. Put on Cahal's black jacket, proudly display your Ahroun warrior Auspice and transform into a dark wolf to take on those who threaten your pack.
Each form has its advantages: the wolf can sneak around undetected, Cahal as a human can interact with other people, and the Werewolf can unleash its rage to tear enemies apart.