Werewolf: The Apocalypse - Earthblood Exiled One
Samotny i oddalony od ukochanych bliskich duch Cahala z czasem stał się mroczny. Włóż czarną kurtkę, z dumą noś emblemat wojownika „Auspice of Ahroun” i przemieniaj się w ciemnego wilka, kiedy Twoje stado jest zagrożone.
Każda postać ma swoje mocne strony — wilk może się niezauważenie skradać, Cahal jako człowiek może wchodzić w interakcje z innymi ludźmi, natomiast wilkołak może wpaść w szał i rozedrzeć wrogów na strzępy.