Werewolf: The Apocalypse — Earthblood Gaia Edition
# Wydanie The Champion of Gaia zawiera: — pełną grę, — 3 stroje dla Cahala, — 4 ekskluzywne futra dla wilka i wilkołaka, — ducha natury, który pomoże Ci w walce, — unikalne wykończenie.