Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Avrupa'nın son ilkel vahşi doğasının mitlerini ve canavarlarını keşfe çık. Ailesinin geçmişini keşfetmek amacıyla, kadim Białowieża Ormanı'na gelen Maia olarak oyna. Gerçek dünyadaki gizem ve güç dolu mekânlarda gez. Doğanın, teknoloji ve açgözlülük ile nasıl çatıştığına tanıklık et.
Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest, World of Darkness evreninin efsanevi oyunun mekaniklerini kendine uyarlayarak klasik bir rol yapma deneyimini birebir sunuyor. Oyun, beğeni toplayan bu zengin evrene giriş yapmak isteyen World of Darkness'ın kıdemlileri ve bu evrene yeni başlayacaklar için özenle tasarlanmıştır.