What Lies in the Multiverse
What Lies in the Multiverse is a story-driven 2D adventure that one could call a dramatic comedy. Filled to the brim with hilarious, cartoonish hijinks, the narrative also presents the player with mature and deep themes like death, envy, and obsession.