When The Past Was Around
When The Past Was Around to przygodowa gra logiczna typu „wskaż i kliknij” o miłości, układaniu życia po zerwaniu, odpuszczaniu i o związanymi z tym radością i bólem.
Gra przedstawia słodko-gorzką opowieść dziewczyny i jej kochanka w surrealistycznym świecie, który składa się z oderwanych od siebie pokoi ze wspomnień i czasu. Z każdą zebraną wskazówką, rozwiązanymi zagadkami i odblokowanymi drzwiami dziewczyna odnajduje swoją drogę, rozwikłując sekrety między nią a jej kochankiem – sekrety, które znała.
Poznawaj fabułę gry nie przez słowa czy dialogi, lecz za pośrednictwem pięknych odręcznych rysunków stworzonych przez słynną indonezyjską artystkę Brigittę Renę.
Odkrywaj słodko-gorzką opowieść o dziewczynie i jej kochanku w surrealistycznym świecie, który składa się z oderwanych od siebie pokoi ze wspomnień i czasu.
When The Past Was Around to krótkie, nieme doświadczenie fabularne, które można zakończyć w mniej niż 2 godziny. Mimo że jest to krótka gra, włożyliśmy nasze serca w zapewnienie ci głębokich, poruszających wrażeń. Mamy nadzieję, że ta krótka chwila spędzona z Edą i Sową będzie bezcenna i niezapomniana.