When The Past Was Around
When The Past Was Around; aşk, dertleri geride bırakmak ve unutmak ve de tüm bunlarla birlikte yaşanan sevinç ve acı hakkında fare etkileşimli bir macera, bulmaca oyunudur.
Bu oyun, hafıza ile zamanın birbirinden ayrı odalarından oluşan sürreal bir dünyada bir kızla sevgilisinin acı tatlı hikâyesini anlatmaktadır. Bu kız, topladığı her ipucu, çözdüğü her bulmaca ve kilidini açtığı her kapı ile yolunu bulacak, sevgilisiyle arasındaki, bir zamanlar bildiği sırları ortaya çıkaracak.
Oyunun hikâyesini sadece konuşmalarla değil, ünlü Endonezyalı sanatçı Brigitta Rena'nın el çizimi güzel resimleriyle de deneyimle.
Hafıza ile zamanın birbirinden ayrı odalarından oluşan sürreal bir dünyada bir kızla sevgilisinin acı tatlı hikâyesini keşfet.
When The Past Was Around, 2 saatten kısa bir sürede bitirebileceğin kısa bir sessiz anlatı deneyimidir. Oldukça kısa olmasına rağmen, bu oyunu yaparken ortaya derin ve anlamlı bir deneyim koyabilmek için çok uğraştık. Umarız Eda ve Owl ile geçireceğin bu kısa süre senin için paha biçilmez ve unutulmaz olur.