Where The Water Tastes Like Wine
Where the Water Tastes Like Wine to fabularna gra przygodowa o podróżowaniu, dzieleniu się historiami i przetrwaniu objawionego przeznaczenia.
„Big Rock Candy Mountain? El Dorado? Legendarne miejsce za wzgórzem, w którym woda smakuje jak najsłodsze wino?”
Podczas wędrówki napotkasz dziwne i niepokojące wizje: spowite chmurami pyłu ziemie i mroczne fantazje zakorzenione w podaniach ludowych. Opowiesz o nich przy ogniskach, aby nakłonić rozmaite postacie do otwarcia się przed Tobą i podzielenia się własnymi historiami.
Opowiedziane przez Ciebie historie będą krążyć po całym kraju – napotkasz je później w nowej formie, zmienionej w wyniku przekazywania ich z ust do ust. Spotykane wielokrotnie postacie zaczną Ci ufać i przy odrobinie szczęścia ukażą swoje prawdziwe oblicze. Jedynym sposobem na spłacenie długu jest poznanie prawdziwych historii tych ludzi.
Piękna, poruszająca ścieżka dźwiękowa skomponowana przez znanego kompozytora Ryana Ikego i nagrana przez szereg utalentowanych muzyków.