Where Winds Meet
Where Winds Meet er et episk action-eventyr-RPG i en åben verden, der tager udgangspunkt i Wuxias rige historie. Spillet udspiller sig i Kinas turbulente 10. århundrede med dig i rollen som ung sværdmester, der afdækker glemte sandheder og mysterierne omkring din egen identitet.