Epic Launch Gift Pack
Softweave Dye Powder*5
An Era on the Brink. A Hero on the Rise Fordyb dig i den fascinerende periode med de fem dynastier og de ti kongeriger i Kina, hvor episke slag og legendariske fortællinger vækkes til live. Fra den travle, kejserlige hovedstad til den skjulte vildmark – hver eneste sti er fyldt med hemmeligheder og eventyr. I denne verden har frihed stor betydning. Lav ballade, og tag udfordringerne op, eller vælg den ædle vej: Bliv venner med landsbyboerne, indgå alliancer, og skriv din egen historie som en Wuxia-helt. I et land fuld af muligheder kan du være den gnist, der sætter gang i forandringen!