Epic Launch Gift Pack
Softweave Dye Powder*5
An Era on the Brink. A Hero on the Rise Immerse yourself in the captivating Five Dynasties and Ten Kingdoms period of China, where epic battles and legendary tales come to life. From the bustling imperial capital to the hidden wilderness, every path is filled with secrets and adventures. In this world, freedom carries weight. Stir up mischief and face challenges, or take the noble route: befriend villagers, forge alliances, and carve your legacy as a Wuxia hero. In a land of possibilities, become the spark that ignites change!