Pek Hadiah Pelancaran Epic
Era Kian Hampir. Wira yang sedang Bangkit Selami diri anda dalam tempoh Lima Dinasti dan Sepuluh Kerajaan China yang menakjubkan, ketika pertempuran epik dan kisah legenda menjadi nyata. Dari ibu kota empayar yang sibuk ke hutan belantara yang tersembunyi, setiap laluan dipenuhi dengan rahsia dan pengembaraan. Di dunia ini, kebebasan amat bernilai. Bangkitkan kekacauan dan hadapi cabaran, atau ambil laluan mulia: berkawan dengan penduduk kampung, jalin pakatan dan ukir legasi anda sebagai wira Wuxia. Di tanah yang penuh potensi, jadilah percikan api yang mencetuskan perubahan!