Premierowy pakiet prezentów Epic
Era na krawędzi. Narodziny bohatera Zanurz się w porywającym okresie Pięciu Dynastii i Dziesięciu Królestw w Chinach, gdzie ożywają epickie bitwy i legendarne opowieści. Od tętniącej życiem cesarskiej stolicy po ukryte pustkowia, każda ścieżka jest pełna tajemnic i przygód. W tym świecie wolność ma swoją wagę. Siej spustoszenie i stawiaj czoła wyzwaniom lub wybierz szlachetną drogę: zaprzyjaźnij się z mieszkańcami wioski, zawieraj sojusze i stwórz swoje dziedzictwo jako bohater Wuxia. Wkrocz do krainy możliwości i stań się iskrą zmian!