Chief Technology Officer Edition
In this game, you play as a coder who accidentally found out that their cat is extremely good at coding, but not as good at speaking human language. Now this coder (it’s you!) must learn all there is to know about machine learning and use visual programming to build a cat-to-human speech recognition system.