while True: learn()
Zazwyczaj specjaliści z branży uczenia maszynowego robią właśnie tego typu rzeczy. Teraz możesz zostać jednym z nich (tyle że bez wynagrodzenia!). while True: learn() to najlepsza gra o byciu programistą, bo nikt inny nie okazał się na tyle dziwny, żeby wpaść na pomysł zrobienia podobnej!