while True: learn()
Makine öğrenimi uzmanlarının yaptığı iş bu. Artık (parası hariç) sen de bu işi yapabileceksin! Başka kimse böylesine tuhaf bir dala el atmadığı için while True: learn(), veri bilimi uzmanı olma konusundaki en iyi oyun!