We love considering and implementing ideas from players, and we will use Early Access to both expand and improve the game. Early Access provides a great way of involving players in the development process, and we are looking forward to working with the community to make a better game together.
We plan for the full version of Whiskerwood to be improved based on community feedback during the Early Access period. It will include additional quests, more goods and production chains, additional tech tree options, additional buildings, and additional mechanics pertaining to rebellion, combat, and the sea.