Pełna wersja „Whiskerwood” zostanie ulepszona w oparciu o uwagi społeczności z wczesnego dostępu. Będzie zawierać dodatkowe zadania, towary i łańcuchy produkcyjne, powiększone drzewko technologii i dodatkowe budynki, a także dodatkowe mechaniki buntu, walki i morza.