Erken Erişim döneminde alacağımız topluluk geri bildirimleriyle Whiskerwood'un tam sürümünü iyileştirmeyi planlıyoruz. Ek görevler, daha fazla ürün, daha çok üretim zinciri, ilave teknoloji ağacı seçenekleri, ek binalar ve isyan, savaş ve denizle ilgili ek mekanikler oyuna dâhil olacak.