Whispers Of Decay : The Beginning
The Game may include virtual items that can be obtained through gameplay or purchased using cryptocurrency. These items may be represented as non-fungible tokens (“NFTs”). Ownership of these NFTs is recorded on a blockchain. We will provide clear and conspicuous disclosures of all relevant information regarding these NFTs, including their functionality, risks associated with ownership, and any applicable terms and conditions.