Whispers Of Decay : The Beginning
Ta gra obsługuje lub wykorzystuje blockchainy, technologię NFT lub kryptowalutę. Wszystkie transakcje i powiązane działania, płatności za zakupy w grze, zwroty i obsługa klienta są realizowane przez wydawcę tego produktu.Uwaga: przed zakupem kryptowaluty lub cyfrowych towarów gracze powinni przeprowadzić własne rozeznanie. Gracz dokonuje zakupów na rynkach stron trzecich na własne ryzyko. Epic Games nie zachęca do zakupu ani sprzedaży kryptowaluty lub cyfrowych towarów."Unleash the Mysteries: Dive into the Enigmatic World of Whispers of Decay!"