White Shadows
White Shadows to logiczna gra platformowa z prawdziwie filmowym klimatem, w której kierujesz małą Ravengirl uciekającą z brutalnej dystopii.
Zachwycająca architektura i wspaniały, monochromatyczny styl grafiki w grze White Shadows tworzą niezwykle klimatyczną atmosferę.