White Whisper
Som Dr. Elara Wynn vågner du op fra kryosøvn for at besvare et nødsignal fra forskningsskibet U.S.S. Sentinel – et skib, der er blevet fuldstændig tavst.
Kort, men rig på atmosfære leverer White Whisper en fokuseret, historiedrevet oplevelse skabt til spillere, der nyder isolation, mysterier og langsomt opbyggende sci-fi-spænding.
Læs e-mails, søg efter ledetråde og knæk koder, der gradvist afslører Sentinels historie.
White Whisper kombinerer udforskning, logiske hovedbrud og læsning af beskeder i en kompakt sci-fi-historie med en mystisk atmosfære. Med skibets AI som din vejleder afdækker du spor efter besætningen, knækker koder og afslører gradvist de uhyggelige hemmeligheder på det forladte Sentinel.