Wild West Legacy
Erobr Det Vilde Vesten. Udforsk den åbne verden i et fiktivt amerikansk Midtvesten, og overlev det barske miljø. Overtal andre bosættere til at slutte sig til dig og administrere dine stadigt voksende bosættelser. Byg et hjem, pas din gård, og bliv en legende i Wild West Legacy.
Du kan starte med at bygge et simpelt hus til dig selv. Og inden du ved af det, skal du administrere en hel bosættelse med indbyggere, deres behov og selvfølgelig de ressourcer, der er nødvendige for at gøre fremskridt. Og glem ikke at indrette bygningerne med en masse forskellige ting og møbler, du selv kan fremstille. Gør-det-selv har aldrig været så nemt.
Fordyb dig i den visuelt bjergtagende verden i Wild West Legacy. At udforske, bygge, indrette, jage og alle de andre aktiviteter bliver endnu mere intense i den valgfrie førstepersonsvisning.
Nyd skønheden i en fiktiv version af de amerikanske yderområder. Udforsk prærien og dens dyreliv, find bosættelser, og brug nye ressourcer til at forbedre dit hjem eller de fællesskaber, du støtter.