Wildfire
Wildfire is an exhilarating third-person player game that puts you in the pilot's seat of an airplane, tasked with combating raging fires by dropping water from above. What sets Wildfire apart is its noble cause, as all the proceeds generated from the game are dedicated to supporting the humanitarian efforts of the Red Cross. In addition, players can look forward to exciting updates featuring new game modes, providing endless entertainment while contributing to a worthy cause.