Wildgate - Renegade Pack
The Renegade Pack features a unique and exclusive set of in-game cosmetics ranging from ship styles to prospector outfits.
Note: Renegade Pack does not automatically unlock ships or prospectors from purchase. These can be earned by completing in-game adventure tracks.