Wild West Undead
Bu oyun Blok zinciri, NFT teknolojisi ve Kripto para birimi kullanımını destekler ya da içerir. Tüm işlemler ve ilgili eylemler, oyun içi satın alım ödemeleri, geri ödemeler ve müşteri desteği bu ürünün yayıncısı tarafından yönetilir.Oyuncuların bir kripto para birimi ya da dijital varlık satın almadan önce kendi araştırmalarını yapmaları gerektiğini hatırlatmak isteriz. Üçüncü taraf pazar yerlerinden yapılan oyuncu satın alımlarının riski oyunculara aittir ve Epic Games herhangi bir para biriminin ya da dijital varlığın satın alınmasını teşvik edecek bir pozisyonda yer almaz.Welcome To The Undead West!