Wilmot Works It Out
Wilmot Works It Out is a puzzle building game about completing beautiful images and hanging them in your house.
You play as Wilmot, who likes to unwind from sorting out a warehouse by sorting out puzzle pieces. Yesterday’s puzzle was a snake wearing a hat, but today’s looks like it might be an octopus? …or maybe that’s a hamburger?
Once complete, you decide where to hang it. Then the mail person delivers a brand new puzzle! Oh dear, this one has a few extra pieces - I hope there wasn’t a mix-up at the puzzle delivery service!
A gentle and slightly jazzy electronic soundtrack to listen to as you ponder and solve, brought to you by composer and sound artist Eli Rainsberry (Wilmot's Warehouse, Flock)