Wilmot Works It Out
Wilmot Works It Out to łamigłówka budowlana w której konstruujemy piękne obrazy z puzzli i przyozdabiamy nimi swój dom..
Grasz jako Wilmot, który lubi w przerwie od sortowania swojego magazynu rozluźnić się sortując elementy pięknych puzzli. Wczoraj ułożyliśmy węża w kapeluszu a dzisiejsza łamigłowka zaczyna wyglądać jak ośmiornica? ...chociaż może to jest hamburger?
Kompletując serie puzzli odblokowuje przeróżne opcje dla upiększenia Twojego domu, w tym różne zestawy kolorów, tapety na ściany i nawet koty! W mgnieniu oka te cztery ściany się zamienią w przytulny dom!
Delikatna i nieco jazzowa elektroniczna ścieżka dźwiękowa, autorstwa kompozytora i artysty dźwiękowego Eli Rainsberry (Wilmot's Warehouse, Flock), będzie towarzyszyć w rozpracowywaniu tych łamigłowek.