Wilmot's Warehouse
Wilmot's Warehouse, bir deponun en iyi şekilde işlemesini sağlaman gereken bulmaca oyunudur.
Çeşitli ürünleri taşımak, düzenlemek ve istiflemekten sorumlu, çok çalışkan bir depo çalışanı olan Wilmot olarak oynuyorsun. Zaman içinde kamyonlar dolusu ürünler gelecek ve depoyu doldurmaya başlayacak. Ürünleri nasıl düzenleyeceğin tamamen sana kalmış. Renge, türe, Dewey Onlu Sınıflama Sistemi'ne veya sadece senin anlayabileceğin farklı bir formata göre organize et. Hiç fark etmez! Ancak her şeyi nereye koyduğunu aklında tutmalısın, çünkü işini kolaylaştıracak çeşitli geliştirmeleri elde etmek için gereken Performans Yıldızlarını kazanmak istiyorsan servis kapağı açıldığında insanların istediği şeyleri hızlıca bulman gerekecek.