Windrose, ek özellikler ve oynanış sistemleri için büyük potansiyel taşıyan, büyük ve karmaşık bir oyun. Erken Erişim sürümünün sağlam bir temel sunduğuna inanıyoruz. Bunun üzerine inşa etmenin en iyi yolunun da oyuncuların bu maceraya atılmasına izin vermek ve oyunda başka neler deneyimlemek istediklerini görmek olduğunu düşünüyoruz.
Windrose, isteğe bağlı eşli oyun desteğine sahip, tamamen oynanabilir bir hayatta kalma macerasıdır. Ana hikâyenin tamamlanması çeşitli etkenlere bağlı olarak yaklaşık 50-70 saat sürer ancak bu süre oynayış tarzına göre değişebilir. İçerik ve özellikler açısından Erken Erişim sürümü yaklaşık 30 adet prosedürel olarak oluşturulmuş adaya yayılmış 3 biyom (kendine özgü ana ve yan görevler, üretim tarifleri, düşmanlar ve patronlarla birlikte), 90'dan fazla el yapımı ilgi noktası, oynanabilir 3 gemi, bordalama aksiyonlarını içeren deniz savaşı, çeşitli özgün yapı stillerine sahip tamamen işlevsel bir inşa sistemi, üretim ve geliştirme, istatistikler ve yeteneklerle karakter gelişimi, zırhlar, silah ve ekipman kombinasyonları, Tortuga kasabası, fraksiyonlar ve onların görevleri ile temel itibar sistemleri ve NPC işçileri içerir.
Geri bildirimleri resmî Discord sunucumuz, Steam tartışmaları, oyun içi bildirim aracı ve anketler aracılığıyla toplayacağız. Gelecekteki biyomlar, patronlar ve hikâye akışları için genel bir planımız olsa da oyunun hangi içeriklerine ve yönlerine odaklanmamız gerektiğini belirlemede oyuncu geri bildirimleri kritik önem taşıyacak. Bu yolculuğu herkes için heyecan verici hâle getirmek adına dikkatle dinlemeye ve çok çalışmaya kararlıyız.