Windrose: Original Soundtrack
YARRR! Make your swashbuckling adventure unforgettable with this collection of the finest Windrose music and sea shanties!
This soundtrack brings together our signature ambient tracks and a hearty selection of sea shanties performed by the incomparable Seán Dagher. Sing along with timeless classics like Drunken Sailor, Leave Her Johnny, and many more!
Hoist the sails and let the music carry you back to the roaring wind of your favorite voyage.
We have also added a few Windrose wallpapers for your PC, tablet or phone as a bonus!
Please note: we will be releasing this content on several popular platfrorms as well later on.