Windrose: Original Soundtrack
Ta ścieżka dźwiękowa łączy charakterystyczne utwory ambientowe z gry z solidną porcją szant w wykonaniu niezrównanego Seána Daghera. Znajdziesz tu ponadczasowe klasyki, takie jak „Drunken Sailor”, „Leave Her Johnny” i wiele innych!
W ramach prezentu dorzuciliśmy też kilka tapet Windrose na komputer, tablet lub telefon!