Windrose: Supporter Bundle
Wesprzyj Windrose, sięgając po ten wszechstronny pakiet zawierający grę, oryginalną ścieżkę dźwiękową oraz zestaw tapet!
Oryginalna ścieżka dźwiękowa Windrose łączy charakterystyczne utwory ambientowe z gry z solidną porcją szant w wykonaniu niezrównanego Seána Daghera. Znajdziesz tu ponadczasowe klasyki, takie jak „Drunken Sailor”, „Leave Her Johnny” i wiele innych!
W ramach prezentu dorzuciliśmy też kilka tapet Windrose na komputer, tablet lub telefon!