Windrose: Supporter Bundle
Oyunun kendisini, orijinal soundtrack'i ve bir duvar kâğıdı koleksiyonunu bir araya getiren bu kapsamlı paketle Windrose'a destek ol!
Windrose orijinal soundtrack'i, kendine has ambiyans parçalarımızı ve eşsiz Seán Dagher'ın seslendirdiği zengin denizci şarkıları seçkisini bir araya getiriyor. Drunken Sailor, Leave Her Johnny ve daha nice zamansız klasiğe eşlik et!