Wizards: Wand of Epicosity
Kiedy Czarnoksiężnik Ciemności (Wizard of Darkness) się przebudził, tylko jeden człowiek mógł go pokonać. Gdy owego człowieka zabił pewien idiota (lub osoba o wyjątkowo niskiej inteligencji), Tobuscus, odpowiedzialność stania się NIESAMOWITYM CZARODZIEJEM automatycznie spoczęła na jego barkach!
Wizards: Wand of Epicosity to porywająca, dynamiczna gra typu tower defence z magią, zombie i teleportującym się zamkiem.