Wizards: Wand of Epicosity
Wizard of Darkness uyandığında, onu alt etmek tek bir adamın elindeydi. Bu adam embesil (veya çok düşük zekâlı insan) Tobuscus tarafından yanlışlıkla öldürüldüğünde, MÜTHİŞ BÜYÜCÜ olma sorumluluğu doğrudan kendisine geçti!
Wizards: Wand of Epicosity, büyü, zombiler ve bir ışınlanma kalesi bulunan, heyecan dolu, hızlı Kule Savunması oyunudur.
Wizard of Darkness'ın gönderdiği zombi sürülerini yenmek senin ve müttefiklerinin elinde.