Wolfenstein: The New Order
Posiadacze niemieckich kont Epic Games, którzy mają grę Wolfenstein: The New Order — Świat, mogą za darmo odebrać w Epic Games Store grę Wolfenstein: The New Order. Rabat zostanie zastosowany podczas finalizacji zakupu.Weterani ze studia MachineGames, które słynie z tego, że stawia na fabułę, również tym razem stanęli na wysokości zadania. Wolfenstein zachwyca wielowątkową narracją, wartką akcją, przygodą i walką z perspektywy pierwszej osoby.
Wolfenstein to zapierające dech w piersiach górskie pościgi, eksploracja podwodnego świata, kontrola nad machinami wojennymi nazistów i wiele więcej. Wszystko razem tworzy ekscytującą mieszankę przygody i akcji.
Połączenie wartkiej akcji i porywającej przygody tworzy doskonałą fabułę z wciągającą narracją pełną nietuzinkowych postaci.
Włamuj się do sekretnych ośrodków badawczych i pilnie strzeżonych magazynów z bronią, by ulepszyć swe narzędzia zniszczenia. Doświadcz intensywnej walki z perspektywy pierwszej osoby, stawiając czoło przerośniętym robotom nazistów, superżołnierzom oraz elitarnym oddziałom szturmowym.