Wolfenstein: The New Order
Kütüphanesinde Wolfenstein: The New Order - Dünya Çapında bulunan Alman Epic Games hesabı sahipleri, Wolfenstein: The New Order'ı Epic Games Store'dan ücretsiz olarak alabilir. İndirim ödeme sırasında uygulanır.Hikâye odaklı oyunlar yapma konusundaki çalışmalarıyla ünlü deneyimli bir geliştirici grubundan oluşan bir stüdyo olan MachineGames'te geliştirilen Wolfenstein; aksiyon, macera ve birinci şahıs çatışma unsurlarıyla dolu derin bir oyun anlatımı sunuyor.
Wolfenstein'ın nefes kesici içerikleri arasında, Baltık kıyısındaki bir sahil kalesine düzenlenen taarruz, su altı keşfi, oyuncu tarafından kontrol edilen Nazi savaş makineleri ve çok daha fazlası bulunuyor ve tüm bunlar bir araya gelerek keyifli bir aksiyon-macera deneyimi yaratıyor.
Dinamik aksiyon ve heyecan verici macera anlayışı harmanlanarak unutulmaz karakterlerin yer aldığı yüksek tempolu, inanılmaz sürükleyici bir oyun anlatımı oluşturuldu.
Yıkım araçlarını yükseltmek için gizli araştırma tesislerine ve son derece korunaklı silah depolarına gir. Aşırı büyük Nazi robotları, devasa Süper Askerler (Super Soldiers) ve seçkin hücum birlikleri ile karşılaşırken şiddetli birinci şahıs çatışmasını deneyimle.