Wolfsbane
Wolfsbane to wieloosobowa gra społeczna polegająca na współpracy z innymi lub zwodzeniu ich. Woodpine Village jest tajemniczą, odległą wioską, na której ciąży klątwa wilkołactwa. Uderza w mieścinę raz na dziesięć lat, zmieniając wówczas jednego z mieszkańców Woodpine w drapieżną bestię. Pozostali miejscowi muszą przygotować rytuał, który – przeprowadzony w noc krwawego księżyca – zdejmie z wilkołaka klątwę… Albo odnaleźć bestię i powiesić ją, póki wciąż jest w ludzkiej formie. Uważaj jednak, by przypadkiem nie spalić na stosie kogoś niewinnego!
– Gracze wcielający się w mieszkańców otrzymują konkretne role i cechy. Muszą wypełnić zadania niezbędne do przygotowania rytuału i przechytrzyć czającego się wśród nich wilkołaka.
– Mieszkańcy przygotowują się do upiornej pełni księżyca, pracując w ciągu dnia, gdy jest jasno, i udaremniając próby sabotażu wilkołaka.
– Wilkołak usiłuje zakłócić rytuał i zgładzić wszystkich pozostałych mieszkańców. Może wedle uznania przybierać formę ludzką lub wilczą.
– Gdy wzejdzie krwawy księżyc, wilkołak przyjmuje swą potworną postać już na zawsze. Zaczyna się wtedy prawdziwa jatka – niestety bestia może być tylko w jednym miejscu na raz.
– Współpracuj z innymi graczami, aby zdjąć ciążącą na Woodpine Village klątwę krwawego księżyca.