Wolfsbane
Wolfsbane, çok oyunculu bir sosyal iş birliği ve aldatmaca oyunudur. Gizemli, gözlerden uzak ve küçük bir yerleşim yeri olan Woodpine Köyü, bir kurt adamın lanetiyle boğuşuyor. Bu lanet her on yılda bir, Woodpine köylülerinden birini gözü dönmüş bir canavara dönüştürüyor. Diğer köylülerin önünde iki seçenek var: Kanlı Ay'ın doğduğu gece kurt adamın lanetini kaldıracak bir ayin yapmak veya canavarı bir kurt adama dönüşmeden yakalayıp asmak. Ama dikkat; yanlışlıkla masumlardan birini kazığa bağlayıp yakmayın!