Wolfstride OST
Pour yourself a cup of chamomile and turn on the juice box! No mecha battle, no profanity-laced training montage, not even a run to town for duct tape is complete without a rip-roaring soundtrack.
Pour yourself a cup of chamomile and turn on the juice box! No mecha battle, no profanity-laced training montage, not even a run to town for duct tape is complete without a rip-roaring soundtrack. Get to know each character and corner of Wolfstride's story better with over 50 original tracks, suited for every moment from hype to heartbreak.