Wolfstride OST
Zaparz kubek rumianku i włącz muzę! Żadna walka mechów, żaden naszpikowany przekleństwami filmik szkoleniowy, nawet żaden bieg do miasta po taśmę klejącą nie jest kompletny bez nieokiełznanej ścieżki dźwiękowej. Poznaj lepiej wszystkie postaci i zakamarki historii Wolfstride dzięki ponad 50 oryginalnym ścieżkom, które mogą towarzyszyć w każdym momencie życia, od imprezy po miłosną rozłąkę.