Wolfstride Orijinal Oyun Müzikleri
Kendine bir fincan papatya çayı koy ve müzik kutusunu çalıştır! Hiçbir robot savaşı, hiçbir ağzı bozuk eğitim montajı, hatta selo bant almak için kasabaya yaptığın koşular bile kükreyen bir oyun müziği olmadan tam değildir. Heyecandan kalp kırıklığına kadar her ana uyan 50'den fazla orijinal şarkıyla Wolfstride'ın hikâyesindeki tüm karakterleri ve tüm yönlerini daha yakından tanı.