Wolfstride – Ilustrowany scenariusz i tapety
W pełni udźwiękowiony scenariusz z mnóstwem postaci na wiele godzin rozrywki. Wolfstride to kilkadziesiąt historii postaci i fabuł do prześledzenia podczas gry. A jeśli wciąż Ci mało, ten dodatek ma również przepiękne tapety w wysokiej rozdzielczości!
W pełni udźwiękowiony scenariusz z mnóstwem postaci na wiele godzin rozrywki. Wolfstride to kilkadziesiąt historii postaci i fabuł do prześledzenia podczas gry. Ale fani gry i pasjonaci fabuły mogą sięgnąć głębiej, czytając scenariusz przed udźwiękowieniem, żeby przekonać się, jak proces nagrywania głosów oraz wygładzania fabuły zmieniał w czasie grę i jej narrację.
W scenariuszu gracze i czytelnicy mogą znaleźć również szkice z wczesnych etapów pracy nad grą, które pozwolą im zrozumieć, jak grafika i narracja połączyły się we wciągającą, interaktywną historię. A jeśli wciąż Ci mało, ten dodatek ma również przepiękne tapety w wysokiej rozdzielczości, dzięki którym możesz cieszyć się przepiękną grafiką Wolfstride całymi dniami.