Wolfstride Resimlendirilmiş Senaryo + Duvar Kağıtları
Saatler süren tamamen seslendirilmiş, çok karakterli senaryosuyla Wolfstride'da yalnızca oynayarak keyfi çıkarılabilecek onlarca karakter gelişimi ve olay örgüsü var. Diğer yandan oyunun hayranları ve anlatı meraklıları ses kaydı ve hikâyeyi cilalama sürecinin oyunu ve anlatı çizgisini zaman içerisinde nasıl değiştirdiğini görmek için senaryonun seslendirme öncesi hâlini okuyarak daha derinlere dalabilir.
Oyuncular ve okuyucular senaryo içerisinde geliştirme sürecinin başlarında yapılan kalem çizimlerini bularak ilgi çekici ve etkileşimli bir hikâye oluşturmak için görsel ve anlatı kavramlarının nasıl bir araya geldiğini görebilir. Bu da yetmezse, Wolfstride'ın muhteşem çizimlerinin keyfini her gün çıkarman için bu DLC'de yüksek çözünürlüklü duvar kâğıtları da bulunuyor!